Dag 4, 5, 6 en 7

3 mei 2018 - Vancouver, Canada

Het is niet te bevatten hoeveel wij meemaken hier. Elke dag wat nieuws, zoveel indrukken!! Weinig vrije tijd omdat je alles wilt zien en meemaken. Een van de redenen dat we niet zoveel posten. Op Vancouver Island zal dat straks anders zijn!
Toch schrijf ik even een kleine samenvatting voor jullie..
Op dag 4 zijn we vanuit Banff vertrokken naar Jasper, hoe toevallig dat precies op dat moment ook nog eens op NPO 3 de route op tv te zien is. Een prachtige route met weer overal om ons heen bergen, dit keer meer besneeuwd. Eenmaal aangekomen in Jasper was het een prachtig klein stadje, hebben daar wat gegeten en zijn toen naar ons hostel gereden. Dit was een hostel zonder waterleidingen, elektriciteit en zonder bereik of wifi, back toch basic dus! We zijn op berenjacht gegaan, helaas tevergeefs, en hebben een kampvuur gemaakt. De volgende dag keerden we terug naar Banff, waar we nog geen 5 minuten van ons hostel een beer naast de weg tegenkwamen, hoe vet is dat!!! Eenmaal in Banff aangekomen zijn we met een paar meiden de stad in gegaan om wat souvenirs te kopen en hebben we savonds in het hostel met z'n allen wat gegeten. Ook ben we van een paar al afscheid helaas, die waren maar 3 dagen mee. Vervolgens zijn we met z'n allen de stad in gegaan voor een mooie avond, drankjes, dansjes en bowlen! Gisteren hebben we beiden een super toffe dag gehad in Banff. Nine is gaan paardrijden langs de meren en Marlon haar droom is uitgekomen, skiën in de rocky's. Kijk naar de foto's en jullie snappen ons ❤️. S'avonds konden we na alle activiteiten lekker relaxen in de Hot Springs, wat een uitzicht!! Vandaag de lange weg terug naar Kelowna, onderweg een wijnproeverij waar het ineens 20+ graden was. Ohja! En Nine hoorde tussendoor ook nog even dat alles rond is met het huis samen met Jos!!! Wauw! Voor nu zijn we beiden gesloopt en duiken ons bed in, klaar voor de laatste dag met de groep morgen terug naar Vancouver! Voor jullie allemaal een goede dag en jullie horen snel meer!

1. Janke:
    3 mei 2018
    bedankt Marlon voor je verslag.. we krijgen alles wel a la minuut mee op de App.. maar dit is altijd leuk om terug te lezen.
    razend benieuwd achter de verhalen achter de verhalen.. geniet van nog een volle week Vancouver Island.
  2. Marian:
    Lieve meiden.
    Hoe geweldig dat jullie dromen zo uitkomen!
    En wat een goede keus om deze eerste week de tocht met Moose te doen!
    Geniet van jullie laatste dagje met jullie 'roomies'. Goede reis naar Vancouver Island!
    Lfs Marian
  3. Rie Bakker:
    3 mei 2018
    Wat weer een mooi verslag . En nu op naar het volgende avontuur Liefies! En...ik heb jullie niet voor niets de mascotte meegegeven he!! Het is niet te bevatten wat voor avonturen jullie samen beleven!
    Dikke kus. Oma
  4. Hermien:
    3 mei 2018
    Hardstikke leuk die verhalen en zeker ook de foto's, ga door!!
  5. Arjen:
    3 mei 2018
    Mooi hoor wat een belevenissen allemaal
  6. Henk Verhoef:
    3 mei 2018
    Dag lieve meiden: er is een gezegde, allemachtig wat prachtig. Nog veel plezier en de groetjes van Oma en Opa Verhoef