Dag 8 en 9, afscheid en Vancouver Island

5 mei 2018 - Victoria, Canada

Donderdag hebben we afscheid genomen van de Moose-groep. We hebben voor een laatste avond met z'n allen afgesproken in Vancouver, bij het samesun-hostel waar de meesten verbleven. Daar hebben we wat drankjes gedronken en hebben we meegedaan aan trivia met het hele hostel, een soort pubquiz!
De volgende ochtend weer vroeg eruit, was ook nodig want het hostel was niet echt een verblijfplek waar je langer wilde blijven dan nodig.. Richting de Ferry in Horseshoe en daar de boot op naar Vancouver Island, Nanaimo! Onze ferry vertrok rond 11 uur. Onderweg is de grootste droom van Nine uitgekomen, we zagen ORKA'S!!!!!!
Ongelofelijk en de tijd in Canada kan nu al helemaal niet meer stuk!! We hopen ze zondag van dichtbij te kunnen bewonderen, dan gaan we mee op een kleine killer-whale tour in Cowichan Bay. Zondag vertrekken we ook naar Campbell River na de tour. Gisteren hebben we savonds ook nog wat gedronken met een vriend van Nine, die ze kent uit Nieuw-Zeeland! Super tof om die zo hier te ontmoeten! We hebben nu 2 dagen in Victoria en gaan zo een fiets huren om de stad te verkennen. Vandaag even rustig aan en morgen wordt weer waanzinnig!

1. Arjen:
    Leuk hoor lekker genieten
  2. Janke:
    hier staat het kippenvel ook dik op de armen, na het sms'je orkaaaaaa's. als je weet hoe enorm diep de fascinatie voor deze dieren zit, en dan de wetenschap dat je ze in hun eigen habitat ziet. really a dream come true.
  3. Marian:
    5 mei 2018
    Wat een belevenissen weer, en wat fantastisch dat jullie de eerste orka´s al zo snel gezien hebben!
    Stoere meiden zijn jullie, nu met eigen auto over Vancouver Island toeren!
    Geweldig!
    Hoop dat je een beetje slaapt vannacht Nine.... maar bovenal dat morgen je allergrootste droom uit zal komen en je de orka van dichtbij zal zien!
    Wij duimen!!!!
    Dikke kus,
    Marian
  4. Annegreeth Hamstra:
    5 mei 2018
    Leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden. Mooie foto s. Plezier nog daar! X
  5. Henk Verhoef:
    6 mei 2018
    Dag meiden, wat zien jullie veel prachtige dingen, geniet er nog maar een poosje van. Veel plezier voor de komende dagen. Veel liefs van Oma en Opa Verhoef.
  6. Belinda Van Dun:
    7 mei 2018
    Super leuk om jullie avonturen via hier te kunnen volgen..
    Volgens mij is iedere dag een feestje zo mooi en bijzonder als t daar is ...
    Dat is zeker genieten met een hele grote G....
    En wat die orca's betreft...ik snap het wel Nine dat t een hele grote wens was om ze te zien....
    Zulke mooie en bijzondere beesten...
    Die kan je ook weer afvinken..
    Enjoy it lieverds
  7. Agnes:
    7 mei 2018
    Wat gaaf om die orka's van zo dichtbij te mogen zien , heel veel plezier nog met wat jullie nog meer gaan zien en beleven ...