Welkom op onze reisblog!

21 april 2018 - Harderwijk, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug

15056359_1176134265810322_169208036244169697_nvoor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Onze reis start in Vancouver, waar we op de Moose bus door de Rocky Mountains zullen stappen. Wil je weten wat wij van dag tot dag gaan doen? Hierbij de link naar onze tour:

Na deze geweldige busreis van acht dagen zullen we overstappen op de ferry richting Vancouver Island, waar we nog een week zullen gaan roadtrippen langs de oostkust. Beginnend in Victoria, via Campbell River naar Telegraph Cove. Vervolgens keren we 11 mei terug naar Vancouver, waar Nine op het vliegtuig stapt richting Nederland en Marlon nog doorgaat naar Toronto, voor haar studiereis.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    21 april 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Hermien:
    22 april 2018
    Jullie zijn al eerder samen met de motor op pad geweest zie ik 😀 geweldige foto!!
    Ik ga jullie volgen, elke dag
    Het wordt vast een onvergetelijke trip, enjoy!! Xx Hermien
  3. Agnes:
    24 april 2018
    Een hele goede vlucht ✈ toegewenst en ga genieten van alles wat jullie gaan zien en beleven ☺
  4. Belinda Van Dun:
    24 april 2018
    Zo super leuk om jullie op deze mooie en bijzondere reis te kunnen volgen....
    Maak er samen een onvergetelijke reis van....
    Dikke knuffel van belinda
  5. Marian:
    25 april 2018
    Woehoe vandaag begint juliie grote avontuur samen!
    Geniet ervan lieve meiden!
    Op naar een onvergetelijk avontuurxxx